Ένα ποίημα για την μαγική επήρεια που ασκούν τα πορτραίτα του Φαγιούμ σε όποιον τα παρατηρεί
Θα μπορούσε να είναι μελό του Μπόλιγουντ αν δεν ήταν αληθινή ιστορία.
Μια αναδρομική έκθεση 116 έργων του Μιχάλη Οικονόμου στο Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη, μας προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα του έργου ενός ζωγράφου, που αν και θεωρείται από τους σημαντικότερους ανανεωτές της ελληνικής ζωγραφικής των αρχών του 20ου αιώνα, δεν είναι ιδιαίτερα γνωστός στο ευρύτερο κοινό.
Μια τολμηρή, σπονδυλωτή ταινία των 70's που ακουμπά με δεξιοτεχνία ζητήματα ταμπού της ελληνικής κοινωνίας. Αγαπήθηκε από το κοινό της εποχής για το θέμα, την ερμηνεία (και την ομορφιά) της Ζωής Λάσκαρη!
Δυο εντελώς διαφορετικοί ζωγράφοι που πιθανά δεν είχαν συναντηθεί ποτέ στη ζωή τους, ο δικός μας Σπύρος Βασιλείου και ο ισπανός Σαλβαδόρ Νταλί, είχαν ένα κοινό βίωμα ριζωμένο βαθιά μέσα τους.
Ο σημαντικός σκηνοθέτης Τζόναθαν Γκλέιζερ επιστρέφει στην μεγάλη οθόνη δέκα χρόνια μετά το Under the Skin, με την αριστουργηματική ταινία The Zone of Interest. Μεταφέρει τον θεατή σε ένα ειδυλλιακό τοπίο, σε ένα αναμφίβολα ουτοπικό περιβάλλον που τον κάνει να αναθεωρήσει από τα πρώτα κιόλας λεπτά.
Αντί να πετάνε σούπες και να καταστρέφουν σημαντικά έργα τέχνης για να δηλώσουν υποτίθεται την αντίθεσή τους σε όσους δεν κάνουν τίποτα για την κλιματική αλλαγή ή για την πείνα στον κόσμο, ορισμένοι κάτοικοι του Τορίνο στην Ιταλία είχαν πριν από δύο χρόνια μια καλύτερη ιδέα.
The Holdovers, “Τα παιδιά του χειμώνα” ο ελληνικός, όχι και πολύ εύστοχος, τίτλος της τελευταίας ταινίας του Alexander Payne. Ωραίος κλασσικός κινηματογράφος, χωρίς εντυπωσιασμούς και δηθενιές. Και με εντυπωσιακές ερμηνείες!
Τα σχέδια του Ρέμπραντ ξεχωρίζουν για τη δραματική τους ένταση, τη διεισδυτική ψυχολογία τους και τον ανθρωπισμό τους. Το Μουσείο Morgan μας δίνει την ευκαιρία να τα θαυμάσουμε και διαδικτυακά!
Η συζήτηση σχετικά με την ανάγκη επιστροφής διαφόρων έργων τέχνης στην πατρίδα τους, στη χώρα από την οποία λεηλατήθηκαν και έφυγαν με το έτσι θέλω, αφορά όχι μόνο εμάς τους Έλληνες με τα γλυπτά του Παρθενώνα που άρπαξε ο Ελγίνος αλλά και άλλους λαούς.