Είναι δύσκολο να ασχοληθείς, έστω και επιφανειακά, με το θέμα της γλυπτικής και να μην συναντήσεις κάποια στιγμή μπροστά σου τα έργα του Canova.
Η Laura, ταινία γυρισμένη το 1944 είναι ένα φιλμ νουάρ που σημάδεψε το είδος του, βραβεύθηκε με Όσκαρ φωτογραφίας και θεωρείται αρχετυπική ταινία για την εποχή της.
Μια σειρά αγαλμάτων προκαλεί μια σειρά σκέψεων και συνειρμών που συνδυάζονται με την πρόσφατη επικαιρότητα (Σεπτ.2023)
Το 1967 η Alison Knowles, Αμερικανίδα εικαστική καλλιτέχνις, ιδρυτικό μέλος του κινήματος Fluxus, έγραψε με τη βοήθεια κομπιούτερ –γεγονός πρωτοποριακό για την εποχή- ένα ποίημα που είχε τίτλο "A house of dust“ σε συνεργασία με τον James Tenney.
Μυστικά καλά κρυμμένα, άφθονες δόσεις γαμήλιας υστερίας, εύθραυστες ισορροπίες. Νομίζω πως λίγες ταινίες περιέπλεξαν τόσο την αγάπη, το μίσος, το πλήγωμα, το θυμό όσο το «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ».
Από μακριά δείχνει σαν ακόλουθος Σατύρων και Σειληνών, ένας λεπτεπίλεπτος νεαρός που γλεντάει με κρασιά σε διονυσιακές γιορτές, μεθάει και διασκεδάζει. Από κοντά, όμως, τι είναι το βαρύ σπαθί στο οποίο στηρίζεται, πιο μεγάλο απ'το μπόϊ του θα λέγαμε, και πάνω σε τι ακουμπάει το ένα του πόδι;
Ο Claude Frollo της Παναγίας των Παρισίων, ο θρησκόληπτος, ιδιοτελής και δολοπλόκος ήρωας του μυθιστορήματος του Victor Hugo στην κινηματογραφική προσέγγιση της Disney.
Μια ωραία μέρα που περιδιάβαινα σε κάποια κεντρική συνοικία του Βερολίνου, συνάντησα αυτό το άγαλμα που μου έκανε εντύπωση γιατί μου φάνηκε εκτός τόπου. Τι δουλειά είχε εδώ αυτός ο Γάλλος βασιλιάς που η πινακίδα στο βάθρο του τον αποκαλούσε μάλιστα και άγιο;
Η Ειρήνη με τον μικρό Πλούτο στην αγκαλιά, είναι ένα αντίγραφο αγάλματος του γλύπτη Theodor Kötschau (1868-1949) μέσα σε ένα πάρκο στην πόλη Κάσσελ της Γερμανίας.