Ο σημαντικός σκηνοθέτης Τζόναθαν Γκλέιζερ επιστρέφει στην μεγάλη οθόνη δέκα χρόνια μετά το Under the Skin, με την αριστουργηματική ταινία The Zone of Interest. Μεταφέρει τον θεατή σε ένα ειδυλλιακό τοπίο, σε ένα αναμφίβολα ουτοπικό περιβάλλον που τον κάνει να αναθεωρήσει από τα πρώτα κιόλας λεπτά.
Αντί να πετάνε σούπες και να καταστρέφουν σημαντικά έργα τέχνης για να δηλώσουν υποτίθεται την αντίθεσή τους σε όσους δεν κάνουν τίποτα για την κλιματική αλλαγή ή για την πείνα στον κόσμο, ορισμένοι κάτοικοι του Τορίνο στην Ιταλία είχαν πριν από δύο χρόνια μια καλύτερη ιδέα.
The Holdovers, “Τα παιδιά του χειμώνα” ο ελληνικός, όχι και πολύ εύστοχος, τίτλος της τελευταίας ταινίας του Alexander Payne. Ωραίος κλασσικός κινηματογράφος, χωρίς εντυπωσιασμούς και δηθενιές. Και με εντυπωσιακές ερμηνείες!
Τα σχέδια του Ρέμπραντ ξεχωρίζουν για τη δραματική τους ένταση, τη διεισδυτική ψυχολογία τους και τον ανθρωπισμό τους. Το Μουσείο Morgan μας δίνει την ευκαιρία να τα θαυμάσουμε και διαδικτυακά!
Η συζήτηση σχετικά με την ανάγκη επιστροφής διαφόρων έργων τέχνης στην πατρίδα τους, στη χώρα από την οποία λεηλατήθηκαν και έφυγαν με το έτσι θέλω, αφορά όχι μόνο εμάς τους Έλληνες με τα γλυπτά του Παρθενώνα που άρπαξε ο Ελγίνος αλλά και άλλους λαούς.
Είναι πολλές οι ταινίες μυθοπλασίας που έχουν ασχοληθεί με τον Μαραθώνιο σαν κυρίως θέμα ή σαν πλαίσιο αναφοράς. Ίσως να μην είναι όλες αριστουργήματα αλλά αξίζει να τις γνωρίσουμε!
Από εργάτης στα ορυχεία ο Σκωτσέζος μετανάστης Thomas Stoddart κατάφερε τον 19ο αιώνα να γίνει πάμπλουτος χρηματιστής στην Αυστραλία.
Το μεγαλείο της Φύσης και ο μαγικός κόσμος των ζώων, ιδιαίτερα των αλόγων, όπως τα αποτύπωσε με μοναδικό ρεαλισμό ο George Stubbs, Άγγλος ζωγράφος του 18ου αιώνα!
Πάντα στις πλατείες των πόλεων και των χωριών της Γερμανίας, βρίσκεις γύρω από ένα συντριβάνι συνήθως ή δίπλα σε μια εκκλησία, κάποιο γλυπτό σχετικό με την ιστορία του τόπου.
Αγαπημένη ηθοποιός η Παναγιώτα Βλαντή, την έχουμε απολαύσει τόσο στην τηλεόραση, όσο και στο θέατρο. Και στον κινηματογράφο παλαιότερα. Ποιος δεν θυμάται την φοβερή Σιλβή στα "Μαύρα μεσάνυχτα" , ή τον "Αστέρα Ραχούλας" και "Το κενό αυτοπροσώπως" ή "Εκπαιδεύοντας την Ρίτα" στο θέατρο ; Όπου συμμετείχε, έλαμπε και γι'αυτό το κοινό την αγαπάει.