Στην Αναγέννηση, εκτός από τους πολύ σπουδαίους και διάσημους Ιταλούς ζωγράφους, υπήρξαν και κάποιες γυναίκες της τέχνης. Από αυτές πιο γνωστή υπήρξε η Αρτεμισία Τζεντιλέσκι αλλά δεν ήταν η μοναδική.
Το ολλανδικό ντοκυμανταίρ Ιερώνυμος Μπος: Ο Δημιουργός του διαβόλου γυρίστηκε με αφορμή μια μεγάλη έκθεση για τα 500 χρόνια από τον θάνατο του ζωγράφου που έλαβε χώρα στην γενέτειρά του, την ολλανδική πόλη 's-Hertogenbosch ή Den Bosch όπως αποκαλείται χάριν συντομίας.
Διαβάζοντας την βιογραφία της Γαλλίδας ζωγράφου Élisabeth Vigée Le Brun (1755-1842), γραμμένη από μια σύγχρονη Γερμανίδα συγγραφέα, την Renate Feyl, αλλά και την αυτοβιογραφία της καλλιτέχνιδας που υπάρχει στο ίντερνετ στο πρωτότυπο καθώς και σε αγγλική μετάφραση, ένοιωσα ενθουσιασμένη από την γνωριμία μου μαζί της.
Τους ζωγράφους και τους καλλιτέχνες γενικά τους φανταζόμαστε ανθρώπους με μεγάλα πάθη και ταραχώδη ζωή. Συνήθως είναι πράγματι έτσι, αν σκεφτούμε τον Picasso με τους έρωτές του, τον Dali με τις εκκεντρικές του εμφανίσεις, τον Van Gogh με το κομμένο αυτί και τόσους άλλους. Πού και πού, όμως, εμφανίζονται μεγάλοι ζωγράφοι που έχουν απλώς το ταλέντο και την εργατικότητά τους να τους οδηγεί. Που διάγουν βίο ήρεμο, παντρεμένοι με την ίδια γυναίκα σ’όλη τους τη ζωή.
Μια ρομαντική περιπέτεια στα γαλανά νερά μας, μια εκθαμβωτική πρωταγωνίστρια και ένα τραγούδι που έγινε διεθνής επιτυχία!
Είναι από την Γκάνα, μένει στην Γκάνα και είναι γεννημένος το 1995. Φωτογραφίζει αποκλειστικά με το iPhone του και εντυπωσιάζει!
Με αφορμή το καινούργιο βιβλίο της Μαριλένας Ζ. Κασιμάτη, δρ Ιστορίας της Τέχνης και επιμελήτριας της Εθνικής Πινακοθήκης (1984-2018) η οποία είχε επίσης επιμεληθεί και μια έκθεση της Εθνικής Πινακοθήκης για τον Τσίλλερ, ακολουθεί ένα κείμενο της Λητώς Σεϊζάνη από το 2010
Το gothic μυθιστόρημα της Mary Shelley στον κινηματογράφο. Από τον Μπόρις Καρλόφ έως τον Ντε Νίρο ο μύθος του Φρανκενστάιν έχει ζωντανέψει στην μεγάλη οθόνη πολλές φορές και έχει αγαπηθεί από τους θεατές!
Ο τίτλος είναι δάνειο από μια φράση της παλιάς και πολύ καλής ταινίας του Brian de Palma, “Blow out”.
Ερωτικό τρίο σε mainstream ταινία του 1933, γίνεται; Και βέβαια γίνεται και με έναν τρόπο εξαιρετικό και διόλου σκανδαλιστικό μάλιστα.