Μια τρίλεπτη ταινία για τη ζωή στις μεγαλουπόλεις που ξαφνιάζει με τον τρόπο προσέγγισης της και δέχεται πολλαπλές αναγνώσεις.
Θα μπορούσε να είναι οπτικό υλικό από ένα μάθημα Φυσικής με αναφορές στην θεωρία του Stephen Hawking για το Πολυσύμπαν. 'Ομως, το Multiverse - Πολυσύμπαν είναι μια τρίλεπτη ταινία μικρού μήκους της αναμφίβολα ταλαντούχας Hiroshi Kondo που αποτύπωσε με την κινηματογραφική της μηχανή την κίνηση των δίτροχων μεταφορικών μέσων στους δρόμους της Taiwan. Η γεννημένη στην Ιαπωνία σκηνοθέτις περιγράφει την πρόθεσή της όταν δημιούργησε το Multiverse :
«Ενδιαφέρομαι ιδιαίτερα για τη μοναξιά και την αδυναμία των σχέσεων στις απρόσωπες μεγαλουπόλεις. Σκεφτείτε την σχέση όταν μοιράζεστε την ίδια ώρα και τον ίδιο τόπο με άλλους ανθρώπους που, όμως, δεν θα συναντηθούν μαζί σας στο μέλλον.... Η δουλειά μου δεν είναι απλώς ένα βίντεο ως μέσο έκφρασης, αλλά ταυτόχρονα λειτουργεί ως μέσον για τον θεατή για να αισθανθεί την ενέργεια. Οπτικοποίησα την αόρατη αυτή ενέργεια ».
Ξεκινώντας από ένα υπαίθριο πάρκινγκ με χιλιάδες μηχανάκια, εστιάζοντας κατ'αρχήν στα πρόσωπα των ανθρώπων κάτω από τα μοτοσυκλετικά κράνη, στο άθροισμα αυτών των προσώπων, ανοίγει σιγά σιγά τον φακό της σε ένα πλήθος που κινείται συνεχώς προς μία κατεύθυνση. Βαθμιαία, η ταχύτητα που κινούνται οι μηχανές αυξάνεται η ατομικότητα χάνεται, οι διαφορές μεταξύ των μοτοσυκλετιστών ελαχιστοποιούνται, ομοιογενοποιούνται και τελικά εξαφανίζονται καθώς, με την αυξανόμενη ταχύτητα της λήψης, θα μετατραπούν σε μια μεγάλη ρέουσα μάζα. Όλοι γνωρίζουμε την μεγάλη ενέργεια που μπορεί να εκλυθεί από αυτή την κινούμενη μάζα. Στην ταινία της Hiroshi Kondo την νοιώθουμε κιόλας!
* Και μια παρατήρηση βγαλμένη από την ελληνική πραγματικότητα. Ψάξτε να βρείτε αν υπάρχει ένας που να οδηγεί χωρίς κράνος. Ενας, ίσως!